niedziela, 1 września 2013

Ohayoo~


Oto nasza druga już aktualizacja :3 
Rajciu, jak ten czas leci. 

Jeszcze na początku sierpnia dopiero wchodziliśmy z otwarciem grupki, 
a tu już kolejna aktualizacja ;3
Mam nadzieję, że przedstawione w niej rozdziały wam się spodobają ;3
Tak szczerze, to ja nawet nie wiedziałam, co mam wam tu napisać ;-; 
Naomi mnie do tego zmusiła i zostawiła bez mózgu ;-; 
(tak, nasz kochany Feniks pozbawia mnie mózgu każdego dnia ;w; 
chociaż nawet i bez działania Hintorcia byłam już zombiakiem x3)
W każdym razie XD Mam szczerą nadzieję, że nasze mangi wam się 
spodobają i będziecie sięgać (czy w necie można po coś sięgać? o-o) 
z radością wraz z każdą nową aktualizacją ;3
Dziękuję również za miłe słowa pozostawione w komentarzach 
pod pierwszą aktualką <3 Tacy ludzie wręcz motywują, że warto robić to, co robimy, 
czyli tłumaczymy, czyścimy, wstawiamy i sprawdzamy :3
Cieszymy się wielce, że nasze wysiłki nie idą na marne ;w;

Tymczasem zostawiam was z nowymi rozdziałami ;3 Miłego czytaniaa~
~ Reina

Wcale cię nie zmuszała!!! T^T
[no może troszkę XD]
Wracając do rozdziałów! Wpada w wasze łapki rozdzialik mangi
[sama obejrzałam caluuutkie anime o tym samym tytule]
Niestety jak na razie po angielsku wyszedł dopiero 1 rozdział, więc na jego
 kontynuację będziecie musieli niestety jeszcze poczekać. ;-;
Mamy także drugi rozdział yaoica i jednocześnie ostatni. Ale nie martwcie się!
Już mamy w planach następne mangi tego typu dla fanów. ;3
[miałam nic nie pytać, a w końcu tyle dopisałam ;-;]

PIKA! 
GDZIE JEST PIKA?!
Otóż Pika pojawi się dopiero jutro wieczorkiem. 
Gdyż, ponieważ, bo nie wyrobiłam się z typesettingiem, a widzę, że wielu osobą się spodobała to będę z całych sił starać się ją jutro skończyć. ^.^
Naomi

Rozdziały:

Suisei no Gargantia - rozdział 1 [pobierz] | [online]
[KONIEC] Risou no Koibito - rozdział 2 [pobierz] | [online] [+18] 

EDIT:

Diobra. Jest rozdzialik Piki.
A wraz z nim wyjaśnienia co do tego co jest niżej w komentarzach. 
Czyli dokładniej mówiąc tego czy możemy prowadzić ten projekt czy tez nie.
Skontaktowałam się z adminką grupy i wyjaśniłam zaistniałą sytuacje. 
Dostała także pozwolenie na kontynuowanie przez nas tego projektu!
Tak więc mam nadzieje, że wszyscy tak samo jak ja cieszą się, 
że projekt pozostanie jest nasz. ^^

Pika Ichi - rozdział 2 [pobierz] | [online]

12 komentarzy:

  1. Dziękuje za za waszą pracę i dzisiejszy rozdział "Suisei no Gargantia"
    Z niecierpliwością też będę czekała na Pike!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super i fajnie, ale dobrze by było, gdybyście zaczęli korzystać z tej strony: http://plany.skanlacje.pl/
    Pika było w planach innej grupy, a z tego, co widzę, to zamierzacie się i na inne 'zajęte' projekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! Kurdę. A sprawdzałyśmy i byłam pewna, że są wolne :/

      No cóż, sprawdzę to jeszcze raz przy pomocy podanej przez ciebie strony. Dziękuję bardzo za zwrócenie na to uwagi. ^^
      Oszczędziłaś/łeś nam najprawdopodobniej nie miłych sytuacji. ;-;
      Naomi

      Usuń
    2. Piak Ichi nie widziałam na spisie. Nie wiem czy została usunięta czy jej tam nie było, ale nie widać aby była wcześniej zajęta.

      Usunęłam także bodajrzę dwa projekty z zakładki planowanych.
      Naomi

      Usuń
    3. Tu macie Pika: http://hikari-pl.webnode.com/projekty/trwaj%C4%85ce/
      Ale nie widać akurat, by ta grupa jakoś żyła :)
      Zwróciłam uwagę, bo ostatnio sporo nowych grup i często nie sprawdzają planów, a potem właśnie duble wychodzą i wielkie zamotanie.

      Usuń
    4. Napiszę do Administracji grupy i wyjaśnię wszystko. ^^
      Dziękuję bardzo za pomoc.

      Naprawdę uratowałaś nas przed różnymi problemami. T^T
      Wielkie dzięki. ;3
      Naomi

      Usuń
  3. Teraz już powinno być z górki ;) Powodzenia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Taak~ Wszyscy czekają na moją Pikę ;w; Jak miło ;w; ~ Reina

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za przetumaczone rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za Suisei no Gargantia oraz Pika Ichi !!

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 year-old Nuclear Power Engineer Rollin Ertelt, hailing from Vancouver enjoys watching movies like Melancholia and Genealogy. Took a trip to City of Potosí and drives a LeMans. przeczytaj ten artykul

    OdpowiedzUsuń